葵翠給九巴是最好選擇,本身轉乘優惠是幫到不少人,假如受歡迎,可能區議會也會爭取分拆,對居民有利。 |
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
特工兄,只要你祝福會費公司中葵青,結果就唔會發生
|
|
|
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-21 14:56
真係閘住你,到時青衣城冇短棍去皇崗就真係多乜鬼謝你。
咁其它公司做都一樣可以有青衣短棍嘅,
只係無咗轉乘優惠,吸引力應該大打折扣啫
但既然唔少所謂地區交通專頁長期唾棄某公司服務,
今次係好機會去引入「新營辦商」,帶嚟「競爭」呀 |
|
|
|
|
|
|
|
咁你又唔錯,而家唔係一人一票選特首
大家咁諗,唔代表巴士公司咁做,亦唔代表政府會順從民意
過去,海庭點樣硬推安全帶,大家有眼睇。
講返九公盤棋點捉先,揀烏溪沙就可以食住新界東呢隻世紀金蛋。
本身276B大可以提供轉乘,保住個市場佔有率。
無左葵芳,對九公來說,只係小問題。
因為另外兩間做,到大欖隧道之口,大部分都係九公落袋。
相反,新界東同古洞呢隻金蛋吸引力更大。
至於善水就梗係想繼續壟斷新界東關口服務
同埋打造香港島去關口既一哥
至於,椰汁公司擺明就唔想要屯門,佢見到新界東呢舊肥豬肉,梗係想插旗
至於點解椰汁公司可以咁大口氣,唔多唔少,因為専利巴士除咗搶走港鐵客源,唔多唔少,搶走左直通巴生意,
無良集團梗係大大聲攞獎品,加埋東涌延線通車,梗係聲大夾惡。
暗謀論,會唔會係會費公司要求困绑屯門同啟德,就可以屈間大公司食三獎。
|
|
|
|
|
|
|
|
RH7539 發表於 2026-6-21 16:48
咁你又唔錯,而家唔係一人一票選特首
大家咁諗,唔代表巴士公司咁做,亦唔代表政府會順從民意
咁其實啟德條線同樣都行欖隧,
加上有九龍城轉車站亦做到接駁網絡,
厹轉軚做直出九龍市區生意都唔出奇啦 |
|
|
|
|
|
|
|
海庭放左榜之後,唔需要負責任
就算椰汁公司服務做得幾差(呢個大家預咗),椰汁公司都只會,多謝你哋嘅意見。
過去,椰汁公司去開區會比人罵,都唔會理服務做成點。
椰汁公司心諗,我做得更差都好,呢隻金蛋反正都係我手上。
|
|
|
|
|
|
|
|
hadboy5 發表於 2026-6-20 22:07
過埋聽晚咪知囉…不過似乎個個怕左深圳灣,去曬福田和羅湖,既然果位仁兄拍心口保證會費公司食曬大豬肉, ...
直至現時(21號下午5時)
睇嚟爆鑊唔係嶼巴問題 而係的士引致深圳灣大橋全封問題...... |
|
|
|
|
|
|
|
善水同九叔做關口同大型活動均非常有經驗,亦都肯接收意見去改善。
佢哋唔係唔會爆獲,而係佢哋會改善,仲有新田公路同蓮塘車海戰術,一定比會費公司係天水圍站做得更好。
不過,海庭有意比大奬會費公司,大家都要接受現實
😂😂😂😂
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|