VK4642 發表於 2026-6-12 21:58
咁就飲蘋果汁同芒果汁
驚椰汁變壞,隔離放多支全日都飲到嘅蘋果汁都係好選擇,起碼飲唔到呢支都可以飲第二支頂肚,唔怕中署。 |
|
|
|
|
|
|
|
關口呢家野
唔入直路都唔會公佈邊日係吉日
小小運桔仔邊有權提早派彩
至於椰汁西公司
比佢釣到龜仔西而點
冇西帶袋仔 又冇西汁出
唔慌唔西污糟邋遢
|
|
|
黒宮姉妹 山中姉妹 椿美衣奈 學生妹私影
|
|
|
|
|
幾時派彩,都係睇呀爺頭會幾時公怖完工啫,反正大家都知早極、都唔可能快過呀爺。
三獎都係獎,家陣係睇下邊個守唔住、真係走去派個大獎比椰汁公司啫,
假如真係發生呢樣嘢嘅,不如買定幾箱花生,坐定定睇住呢班人 點樣執呢個自己製造出嚟嘅爛攤子。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
搶到隻金蛋就係英雄
反正表現幾差都好,有其他人幫拖
再唔係,深圳灣繼續出單層,送客俾城巴
|
|
|
|
|
|
|
|
咁又唔駛擔心,安全帶一役都無人需要問責
宏福苑一役亦都係冇曬下文
區區幾罐椰汁,政府仲可以消化
|
|
|
|
|
|
|
|
長假/Weekend前大把人喺農行出面等跑狗
咪睇下976A入埋口岸但要漫遊青公,係咪有吸引力囉
|
|
|
|
|
|
|
|
1. 976/976A 只到 新田
跑狗直達 落馬洲管制站/皇崗口岸
現時過關嘅人點會上限時限刻仲要轉車嘅 976/976A
2. 976A 原有服務當然要經 青山公路
新增服務都一定要?全部都要?
|
|
|
|
|
|
|
|
MANN1579 發表於 2026-6-14 02:49
1. 976/976A 只到 新田
跑狗直達 落馬洲管制站/皇崗口岸
現時過關嘅人點會上限時限刻仲要轉車嘅 9 ...
只係拉入皇崗 無講會改路 |
|
|
|
|
|
|
|
從來都係時間就是金錢
特種兵睇得上巴士搭兩程比一程
都預左會慢
反而976A應該推任何路線
只要轉到佢就FREE唔係976A個程
咁就對整個香港島都公平
因為一轉車就要比兩程錢
有直車同無直車有一定差距
不過20分架976A
單邊每小時運力都唔過500
不如諗夠唔夠頂
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|