找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
LN9267 發表於 2026-6-22 09:10 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
RH7539 發表於 2026-6-21 17:04
海庭放左榜之後,唔需要負責任

就算椰汁公司服務做得幾差(呢個大家預咗),椰汁公司都只會,多謝你哋嘅 ...

以前聽離島區議會錄音,試過老闆親自落場向區議員講解營運情況,有時也有點火藥味就知道。

而且今年NLB想取消B2X,區議員不支持,但NLB態度也是覺得不需要B2X就知道。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)

                                    Advertisement

PE3529 發表於 2026-6-22 09:23 | 顯示全部樓層
本帖最後由 PE3529 於 2026-6-22 09:28 編輯

RH7539 發表於 2026-6-21 22:28
最理想:

九巴:276B , 葵翠 , N73 (提早至2230 頭車)


照咁講,即係 NLB 烏溪沙中啦,其實都係一句。標書已經列明咗用車數量,巴士公司都係根據有關要求買車同入標。如果突然爆多咗人,都係運輸署一開始 set 個 proposal 做得唔啱。


LN9267 發表於 2026-6-22 09:24 | 顯示全部樓層
RH7539 發表於 2026-6-21 17:20
善水同九叔做關口同大型活動均非常有經驗,亦都肯接收意見去改善。

佢哋唔係唔會爆獲,而係佢哋會改善, ...

其實會費公司感覺上是微型版中巴,營運心態很相似,很多人不喜歡也理解。

師兄也説了現實,其實MTR過境車費貴,不少市民總是覺得專利巴士可靠一點,覺得專利巴士是大集團,不會仔細研究直通巴士公司背景,加上長者2元或2折這類因素,是影響直通巴士生意。

在其他網站也見有小西灣網民說未來可以788轉976A而不需要坐直通巴士,就知道潛力大。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
LN9267 發表於 2026-6-22 09:31 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RH7539 發表於 2026-6-21 16:48
咁你又唔錯,而家唔係一人一票選特首

大家咁諗,唔代表巴士公司咁做,亦唔代表政府會順從民意

正常吧,會費公司還有大嶼山南這個社會責任,要價自然想更高,它的營運情況其實比其餘兩巴更惡劣。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
hadboy5 發表於 2026-6-22 12:05 來自手機 | 顯示全部樓層
LN9267 發表於 2026-6-22 09:31
正常吧,會費公司還有大嶼山南這個社會責任,要價自然想更高,它的營運情況其實比其餘兩巴更惡劣。 ...

佢由一成立開始已經係社會責任啦…而家嶼南路況改善左咁多,雖然係大上大落,但已經好過以前唔少,無咁傷車,如果話社會責任真係好重要,善水一條都無,九巴都有條51,咁咪唔再應該俾新口岸善水,其實嶼巴11應該有得執,3M都係
kingprowm 發表於 2026-6-22 12:08 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-22 12:05
佢由一成立開始已經係社會責任啦…而家嶼南路況改善左咁多,雖然係大上大落,但已經好過以前唔少,無咁傷 ...

赤柱,淺水灣,大潭,石澳呢類算唔算社會責任線
hadboy5 發表於 2026-6-22 12:35 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kingprowm 發表於 2026-6-22 12:08
赤柱,淺水灣,大潭,石澳呢類算唔算社會責任線

赤柱淺水灣有海量小巴,而且已經係一個開發左一段時間的地方,你覺得算唔算呢…石澳夏天遊水冬天行山客,而且肯招標未必無人願意接手,算唔算就好難講
932gz6061 發表於 2026-6-22 13:01 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-22 12:05
佢由一成立開始已經係社會責任啦…而家嶼南路況改善左咁多,雖然係大上大落,但已經好過以前唔少,無咁傷 ...

13同76係取消左定點
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
KU_7002 發表於 2026-6-22 13:08 來自手機 | 顯示全部樓層
LN9267 發表於 2026-6-22 09:31
正常吧,會費公司還有大嶼山南這個社會責任,要價自然想更高,它的營運情況其實比其餘兩巴更惡劣。 ...

嶼南係咪差到叫「營運惡劣」啊
kingprowm 發表於 2026-6-22 13:42 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-22 12:05
佢由一成立開始已經係社會責任啦…而家嶼南路況改善左咁多,雖然係大上大落,但已經好過以前唔少,無咁傷 ...

不過嶼南路況並未改善到可以用雙層巴士


如果 11 23 可以用到12米雙層巴士行走,對嶼巴買車方便好多,12米雙層調走任何線都得
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 11:03

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表