以前聽離島區議會錄音,試過老闆親自落場向區議員講解營運情況,有時也有點火藥味就知道。
而且今年NLB想取消B2X,區議員不支持,但NLB態度也是覺得不需要B2X就知道。
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
本帖最後由 PE3529 於 2026-6-22 09:28 編輯
RH7539 發表於 2026-6-21 22:28
最理想:
九巴:276B , 葵翠 , N73 (提早至2230 頭車)
照咁講,即係 NLB 烏溪沙中啦,其實都係一句。標書已經列明咗用車數量,巴士公司都係根據有關要求買車同入標。如果突然爆多咗人,都係運輸署一開始 set 個 proposal 做得唔啱。
|
|
|
|
|
|
|
|
其實會費公司感覺上是微型版中巴,營運心態很相似,很多人不喜歡也理解。
師兄也説了現實,其實MTR過境車費貴,不少市民總是覺得專利巴士可靠一點,覺得專利巴士是大集團,不會仔細研究直通巴士公司背景,加上長者2元或2折這類因素,是影響直通巴士生意。
在其他網站也見有小西灣網民說未來可以788轉976A而不需要坐直通巴士,就知道潛力大。
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
正常吧,會費公司還有大嶼山南這個社會責任,要價自然想更高,它的營運情況其實比其餘兩巴更惡劣。 |
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
LN9267 發表於 2026-6-22 09:31
正常吧,會費公司還有大嶼山南這個社會責任,要價自然想更高,它的營運情況其實比其餘兩巴更惡劣。 ...
佢由一成立開始已經係社會責任啦…而家嶼南路況改善左咁多,雖然係大上大落,但已經好過以前唔少,無咁傷車,如果話社會責任真係好重要,善水一條都無,九巴都有條51,咁咪唔再應該俾新口岸善水,其實嶼巴11應該有得執,3M都係 |
|
|
|
|
|
|
|
赤柱淺水灣有海量小巴,而且已經係一個開發左一段時間的地方,你覺得算唔算呢…石澳夏天遊水冬天行山客,而且肯招標未必無人願意接手,算唔算就好難講
|
|
|
|
|
|
|
|
不過嶼南路況並未改善到可以用雙層巴士
如果 11 23 可以用到12米雙層巴士行走,對嶼巴買車方便好多,12米雙層調走任何線都得
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|