離島區議員反映希望富裕小輪在大澳公眾碼頭設上落客點
[複製鏈接]
|
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
傍晚返東涌基本上海濱碼頭都打蛇餅打爆,仲要留位比文物酒店?
個議員有冇去過大澳? |
|
|
黒宮姉妹 山中姉妹 椿美衣奈 學生妹私影
|
|
|
|
|
去程停, 回程唔停咪得
不過又唔會收多錢, 除非有分段收費比文物酒店既客返大澳
|
|
|
.
|
|
|
|
|
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
LN9267 發表於 2026-6-8 22:51
https://www.districtcouncils.gov.hk/island/doc/2024_2027/tc/committee_meetings_doc/TTC/31506/TTC_202 ...
以前油麻地雙層慢船咪又係用此碼頭﹐又唔見有問題?
究竟係今次整碼頭之後﹐令到水深有改變?
定係長期沒有做保養﹐沒有定期挖走海底新增的沙石?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|