[路線消息]
九巴600加站及延長服務時間
火..
[複製鏈接]
|
本帖最後由 WN4156 於 2026-6-22 09:59 編輯
一至五由安達臣 0530-1600,六由安達臣0530-1900,日由安達臣0630-1900
每日由中環1200-2350
來回繞經安禧街,增停安楹苑站
以下時段由30加密至20分班
安達臣開:一至五0900-1100,六0700-1200,日0900-1200
中環開:六日1600-2200
|
|
|
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
|
|
|
|
|
本帖最後由 VA73@2A 於 2026-6-22 16:45 編輯
就係死都唔加落13嗰度  |
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
600一至五往港島同中環開嘅服務時長已經同948接近,六日往港島更加超越948,睇嚟600可以跑出成為相隔930X全日多年後再次有過海線全日
|
|
|
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
|
|
|
|
|
剩做兩條都爆廠
做埋13如果爆廠搞唔掂
咪淪落到好似會費公司比人公審
無咁大個頭似乎就唔好戴咁大頂帽
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
回想城巴不中安達臣也是好事,他們專心做好H車和口岸好過。
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
城巴做新區全部蝕錢可能先係唔投主因
其次招標線極品走線
九巴投69都要改幾次先正常返
|
評分
-
| 參與人數 1 | aPower +1 |
HugeC +1 |
收起
理由
|
s3m89
| + 1 |
+ 1 |
希望13都可以修正走線取道觀塘道 ... |
查看全部評分
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
不是唔中, 係無視.
中/唔中, 指有參與競投過, 但佢地無喔.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|